-

Alla inlägg under november 2012

Av Ida Öberg - 29 november 2012 18:51

bara jag som får damp på när man bråkar/argumenterar så kommer de in massa randoms och kommenterar massa onödigt skit. Pallar inte med sånna. Likadant när man bråkar så ska de ALLTID komma någon imellan. Men i alla fall sitter här och tycker synd om min lilla tutt fia emma. SKA SLÅ DEN/DEM SOM GJORDE DET... Ingen rör min tutt fia!

Av Ida Öberg - 29 november 2012 18:35

Nu är det så att jag har rage quit på Ronja. Jag skrev en status där de stod ''Ett tips till alla, skriv inte till ronja.
HON HAR MENS OCH RAGEAR PÅ ALLLLLLT.'' OCH JAG SKRIVER DET FÖR ATT SKOJA LITE MEN NEJ PMS BARNET RONJA DAMPAR SÖNDER PÅ MIG. Så antar att vi bråkar nu. SÅ NU SKRIVER JAG MED CAPS FÖR JAG ÄR ARRRRRRRG. JUSTE SÅKLART MÅSTE JU HENNES VÄN/VÄNNER L'ÄGGA SIG I! DAMPDAMPDAMP. MEN NU SKA JAG VARA ARG PÅ RONJA! OCH LYSSNA PÅ MASSA GROWLING MUSIK FÖR DÅ BLIR JAG ARG, JA INTRESSEKLUBBEN ANTECKNAR. PUUUUUUUUNKT,

juste en sak till, de verkar som ja har mens nu men de har jag inte..

Av Ida Öberg - 22 november 2012 21:48

hahahaha, älskar fortfarande smileysarna lika mycket.    

HAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHAH, nej men nu är jag med ronja. JAG VILLE ÅKA TILL DH MEN FICK INTE SÅ ALLA SOM ÄR DÄR SUUUUUUUUUG! Jag ville verkligen dit.. Men då så sköter man sig inte. Men nu blire film mys med ronja!

Av Ida Öberg - 19 november 2012 18:53


 haha, älskar min rubrik. Hade slutat blogga men ska börja nu igen, bra skit.


Men har ingen aning om vad jag ska blogga om, så kommentera vad jag kan blogga om. Eller ah annars gör jag sån fråge sak som jag kom på att jag inte kommer ihåg hur man gör.. Men tänkte bjuda lite på biiiilder.


/ någon som har lust att göra en snygg header till mig?   


haahah, fyfan kom på nu vad söta smileysarna här på bloggplatsen är, den med solglasögon har ju fett mycket swag.


SÅ SE TILL ATT LÄSA MIN BLOGG SÅ BLIR JAG GLAD! 

hittade inte bilderna på mig dem försvann..

Av Ida Öberg - 4 november 2012 14:05

hahahah, gud ni måste kolla på videon!

Ni kommer skratta som inåt helvete!

hahahaahahahha, älskar dig,

Presentation


hej, kul att du tittade in på min blogg. Här kommer du få läsa om mina vardagar, om shopping osv.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

DeSigN

Designen och headern gjord av lilla mig, kontakta ida-oberg@live.se om du vill ha en header, kan mest på bloggplatsen :)


Ovido - Quiz & Flashcards