-

Alla inlägg under maj 2012

Av Ida Öberg - 29 maj 2012 21:05

HIHI, nu så har jag valt språkval och profilval inför 7an, om ni vill veta så tog jag

förstahandsval: Spanska.

Andrahandsval: tyska.

Profil: Idrott.

KAN DET INTE BLI 7AN!? :D

Av Ida Öberg - 29 maj 2012 20:47

Som ni märkt så bloggar jag inte.. Har typ inge lust att blogga, men ska börja igen! Men skulle vara lite kul om ni kommenterade mer, så jag vet att ni läser! aja men idag så har jag ridit på SOLIS! Gud han var kunglig! Men han brände sönder mina fingrar.. MEN ÄLSKAR MIN UNDERBARA PRIINS! Men iaf Wilma och Martin ville att jag skulle skriva en liten text om dem så jag är så snäll och gör det!

Martin, du är min så kallade nya man, wiho eller någe ._. Men du är alltid glad men får dina på dampryck ibland.. aja du är underbar okok? bra puss.

Wilma: DU ÄR LIKSOM EN GLAD LITEN RAND0M TJEJ, söt som socker i think ._. aja du är också bäst o allt pusspuss.

Av Ida Öberg - 20 maj 2012 01:46

Två låtar av underbara emmy malm! c:

Av Ida Öberg - 20 maj 2012 01:07

NYA FAVOLÅTEN HAAHHA :D

Av Ida Öberg - 19 maj 2012 18:49

 

 
Av Ida Öberg - 18 maj 2012 13:00

Singel.. Idag tog det slut mellan mig och stampe jag vet inte anledningen menmen. Senast idga sa du att jag var allt att du skulle stå vid din sida livet ut. Men jag var ju inget för dig, du lekte bara mina känslor skulla ha lyssnat på Malin, att du bara var skit. Har svikit många vänner p.ga dig, men du bryr dig inte, du var stolt att du gjorde det. Du blir inte direkt tuff av det. Dessutom är du en fegis, göra slut genom skype, fega jävel. Du hade ju iallafall kunna ringt mig, men hade du inga känslor så hade du inte, men då kanske du inte skulle velat ha tbx mig. Du gör slut och blir tillsammans om du tror att jag vill ha dig så tror du fel. IDIOT GÅ OCH DÖ!

Av Ida Öberg - 18 maj 2012 00:24

Flummar med underbara stina, älskar dig! Seriöst vi sitter och skriver på varndras facebooks ._, nolifers kallas det.. aaaaaja, imorrn blire sova hemma hos mig med underbara Stina, kommer bli lika kul som alltid. Aja snart blire att sova tror jag.. Men ni kan ju vara så gulliga o sprida bloggen lite och kommentera lite ibland, så jag vet att ni läser. 

Presentation


hej, kul att du tittade in på min blogg. Här kommer du få läsa om mina vardagar, om shopping osv.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

DeSigN

Designen och headern gjord av lilla mig, kontakta ida-oberg@live.se om du vill ha en header, kan mest på bloggplatsen :)


Ovido - Quiz & Flashcards