-

Direktlänk till inlägg 25 oktober 2012

kul vecka..

Av Ida Öberg - 25 oktober 2012 20:46

kulkulkul.. I tisdags tog vi livmodercancer sprutan och har fått as ont av den!

Feber och allt.. Så har inte vart i skolan på 2 dagar. Men imorrn går jg till skolan ändå för blir att åka till stan och dansa som vanligt! Men efter det är det HÖSTLOOOOOOOV! hihi, hur taggad som helst! Hoppas på att få tillbaka SO provet imorrn. Vi ska få betyg på dom men känns som attt det kommer inte bli ett sånt bra resultat men än då..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Öberg - 10 mars 2013 15:07


tjaa blågggen, sitter här med min fula kompis tilda. Men nej skoja, sitter å lyssnar lite på musik och chilllaaar med Tilda, har sovit med sanna inatt och skulle ha gått på bio idag med dom men det blev inget. blir antagligen nästa helg,  har bri...

Av Ida Öberg - 9 mars 2013 22:45

har världens flummigaste och galnaste kväll med min sannnaaaaa, så vi bjuder på denna söta video. ett tips är att inte ha för hög volym på i början å slutet.. ...

Av Ida Öberg - 8 mars 2013 12:13

HAHAHAA, det suger så hårt att vara sjuk.. Så jag sitter å sjunger lite på hannah montana låtar och spelar habbo AHAHAHAAHHAHA så jävla fult spel så det inte finns. var lite duktig förut och bakade kladdkaka, så ja köket är kvinnans ställe. TÄN...

Av Ida Öberg - 19 februari 2013 12:08

Jag sa att jag skulle börja blogga, men sen så har jag glömt bort bloggen helt.. Känns ju lite fåligt av mig, men ska nu försöka blogga varje dag. Iallafall, hade sätt fram emot sportlovet men jag gör inte ett skit jag bara sitter hemma och kollar på...

Av Ida Öberg - 12 februari 2013 19:05

TJATJAAA BLÅGGEN eller något sånt, kände att jag hade en blogg paus. Men nu är jag tillbakaa så nu får ni läsa den så jag blir motiverad till att blogga. Då taggar vi Spanska Prov på Torsdag som jag glömt plugga till, så det lär ju inte gå så bra...

Presentation


hej, kul att du tittade in på min blogg. Här kommer du få läsa om mina vardagar, om shopping osv.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

DeSigN

Designen och headern gjord av lilla mig, kontakta ida-oberg@live.se om du vill ha en header, kan mest på bloggplatsen :)


Ovido - Quiz & Flashcards