-

Alla inlägg under september 2012

Av Ida Öberg - 27 september 2012 19:09

Jag vet att min blogg suger och så vidare.. Så tror jag ska sluta blogga. Får ändå inga kommentarer och förlorar läsare varje dag och känns jävligt onödigt att blogga utan att ens någon läser min blogg. Jag kanske har 7  läsare /dag så det blir nog att sluta blogga. Men får väll se om jag ångrar mig eller så. Annars skaffar jag bara en ny blogg. aja, hejdå?

Av Ida Öberg - 26 september 2012 22:15

Har vart en rätt chill dag. Efter skolan drog jag hem och försökte få igång internet som fortfarande inte funkar. Så nu blire att kolla på alla filmer vi har! Efter att jag försökte få igång internet så ringde Sarah mig och vi drog till bandet. Gick riktigt bra idag också, allt flyter på annars. Måste bara lära mig när vi byter något som jag inte Kommer ihåg namnet på just nu.
Men har precis kollat på Zuper Zebran. Sjukt bra!
Btw, alla som går i 7an på min skola tycker jag ska byta till IDROTTSPROFIL för inte så kul att vara ensam tjej.. hehe.. Men iallafall taggar att fylla år om 8 dagar och två timmar! Har annars inte så mycket att skriva om skriver imorrn.

Av Ida Öberg - 25 september 2012 16:21

gud jag älskar mina fula vänner! hihi, känner mig snäll. Men det var inte så kul eftersom att jag fotade dem ville dem fota mig och det var inte direkt vackra bilder.. Men är man med i leken får man allt tåla. Drar snart för att riiiiiiiiiiiiida, på solis. men bloggar senare.

Av Ida Öberg - 25 september 2012 10:37

vackra vänner här!

Av Ida Öberg - 24 september 2012 20:30

gud, har inte skrattat så här mycket på länge! Det var en as chill dag idag jag vet inte varför men börjar gilla måndagar! iallafall på en av rasterna så stod alla och ''smygfotade'' varandra och jag gjorde såklart samma sak mot dem så kommer ut bilder på mina sexiga vänner! Måste erkänna att dem är rätt heta när dem är sådär omedvetna om att jag har tagit dem. Men iallafall har vart en seg men as skön dag idag.

mitt schema för idag:

Mentorstid - prata med mentorn.

 

Svenska - Essens.

 

SO - Film om vulkaner osv.

 

Lunch - MATMATMMAAAAAAAT.

 

Matematik - diagnos osssv.

 

Jag tycker det var en rätt chill dag och har också dansat och sjungit hela dagen med Hannah! haha, tur att ingen såg oss för det såg förjävligt ut.. Ska nog snart gå och lägga mig för går till 15.50 imorrn och ett ridpass efter det. Bloggar antagligen imorrn!

haah, sista bilden på ronja härligt snygg är vad hon är!          

   

Av Ida Öberg - 23 september 2012 20:41

ASSÅ FÅR DAMP! Jag och Ronja bråkar varje jävla dag fast idag har vi inte bråkat något för vi har inte ens skrivit. Så igår så skrev jag; Ronja, jag tycker vi ska ta en paus från varandra bara så vi inte ska bråka. Du kan ju skriva om en månad eller så. Men ångrar det för om någon vecka flyttar hon till stockholm.. Och allt blir bara fel, så Ronja om du läser det här blogginlägget vill jag att du ska tänka på alla våra minnen som när vi åkte raggarbil med håkan eller när vi badade i fontänena på stan och vi vart as blöta men vi brydde oss inte! Och när vi stod och dansade på resecentrum och alla bara stog och glodde på oss. Första gången jag och du träffades är en av dem viktigaste och mest betydligaste dagen i hela mitt liv. Men det är också det att ''du'' har förändrats på sommarlovet och jag vill ha tillbaka min gamla Ronja..

Av Ida Öberg - 23 september 2012 20:33

ja, som ni alla såg så skrev jag att jag gillar gabbe men det är inte så längre för både jag och gabbe vet att det inte hade funkat mellan oss så vi bestämde oss för att vara bästavänner istället. Så just nu så gillar jag ingen. Inte vad jag kommer på just nu. Kommer antaglligen berätta på bloggen om jag börjar gilla någon.

Men en sak som jag verkligen blir avundsjuk på är när ''kärlekspar'' tar puss foton och så jag blir så jävla avundsjuk för jag vill också ha en kille som jag kan sitta och gosa och så med! och också kunna ta sånna bilder men mitt kärleksliv suger så har inte träffat någon sån speciell kille. Eller det kan ha hänt en gång men då höll inte förhållandet. Så nu vet ni, JAG ÄR LEDIG OCH DESPERAT. haha kanske inte desperat men iallafall har dansat idag och vart med lilljoss thilda och några fler. Och vill säga tack för dagen till er den var guldvärd! 

Av Ida Öberg - 22 september 2012 22:43

Jag dör hur söt grinchen är..

Filmen kanske är fett läskig med jag dör när jag kollar på hans ögon!

IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIH, smälter inte ni när ni ser bilden?

 

Presentation


hej, kul att du tittade in på min blogg. Här kommer du få läsa om mina vardagar, om shopping osv.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23
24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

DeSigN

Designen och headern gjord av lilla mig, kontakta ida-oberg@live.se om du vill ha en header, kan mest på bloggplatsen :)


Ovido - Quiz & Flashcards