-

Alla inlägg under februari 2013

Av Ida Öberg - 19 februari 2013 12:08

Jag sa att jag skulle börja blogga, men sen så har jag glömt bort bloggen helt.. Känns ju lite fåligt av mig, men ska nu försöka blogga varje dag. Iallafall, hade sätt fram emot sportlovet men jag gör inte ett skit jag bara sitter hemma och kollar på tv. Skulle egentligen åkt till stockholm imorrn men det blev inget. Så just nu sitter jag och har mys med mig själv å kollar på One Tree Hill.

/ ni som inte sätt på det borde göra det, de är en sevärd serie!

AJA, NU SKA JAG FORTSÄTTA MED MITT MYSANDE.

Av Ida Öberg - 12 februari 2013 19:05

TJATJAAA BLÅGGEN eller något sånt, kände att jag hade en blogg paus.

Men nu är jag tillbakaa så nu får ni läsa den så jag blir motiverad till att blogga.

Då taggar vi Spanska Prov på Torsdag som jag glömt plugga till, så det lär ju inte gå så bra.. Men just nu så snackar ja med min fina simoooooon.

JUSTE, vi har köpt en ny liten hund. Det blev en liten söt truls, en chiwawa blandat med något mer.

as söt är han! MEN NU SKA JAG VARA SOCIAL MOT SIMON, PUSS HEJ.

Presentation


hej, kul att du tittade in på min blogg. Här kommer du få läsa om mina vardagar, om shopping osv.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

DeSigN

Designen och headern gjord av lilla mig, kontakta ida-oberg@live.se om du vill ha en header, kan mest på bloggplatsen :)


Ovido - Quiz & Flashcards