-

Alla inlägg under juli 2012

Av Ida Öberg - 30 juli 2012 22:40

Har typ slutat blogga p.ga har gjort någe av livet och inte bara suttit hemma. Har vart med vänner och vart med KRILLEEEEE<3333333 hihihihi. men iaf idag har jag inte gjort så mycket, pusspuss.

Av Ida Öberg - 28 juli 2012 11:17

herregud vilken guldvärd vecka! Först så började den med att sova över med bästavännen sen åkte vi till Liseberg och hade det tjiiilll, JAG GICK I SPÖKHUSET! Och Ronja började gråta.. Men iaf sen nu är jag påväg hem och sen ska jag åka hem till Ronja på måndag!

Av Ida Öberg - 26 juli 2012 16:35

Kommer inte kunna blogga så mycket men tänkte berätta om dem senaste dagarna, igår så satt jag och väntade på bussar som aldrig kom.. Sen när jag gick hem så kom bussen såklart så då var det bara att springa.. Som tur hann jag med den, sen så åkte jag till stan och träffade Amanda och min käraste Ronja, sen åkte vi runt lite överallt och chillade! Sen åkte jag och Ronja hem till henne sen nu ska jag sova där hela veckan. Idag har jag och Ronja hennes mamma och Danne vart hos någon kille med läskiga hundar,.. Imorrn drar vi till Göteborg och går på Liseberg, TAGGADE SOM FAN! Ska dock åka tåg för första gången och jag är piss rädd för tåg.. Säger en sak, livet känns perfekt nu! Tror att jag börjar bli kär också! aja, nu ska vi dra och bada!

Av Ida Öberg - 24 juli 2012 20:22

asså, har funderat på att sluta blogga och ta bort bloggen osv. För fick många läsare när jag mådde skit så det känns som att nästan alla läser bara för att jag mådde dåligt / mår dåligt, men har bestämt mig att fortsätta blogga, så var glad om ni ville att jag skulle fortsätta blogga isånnafall fick ni som ni vill! Jag har också börjat förlora läsare.. Så sprid gärna bloggen, skulle vaaaara tacksam då. Men iaf nu kommer en bild på mig helt naturlig utan smink..  

och sen en till bild på mig för ett år sen, på dans uppvisningen. som inte får mobbas.  

sen en bild på världens bästa skämt som jag satt och skratta till i en halvtimme eller noge sånt så det gjorde mig hes.

 

och sist men inte minst min underbara och fina syster!


Av Ida Öberg - 23 juli 2012 22:30

fan vad kung på fotboll!

Av Ida Öberg - 22 juli 2012 14:57

Det här kallar jag fjugestas kyckling kungar! Men ni är så dumma så ni skämmer ut er för hela yt.. Men iaf, älskar er ändå! 

Av Ida Öberg - 20 juli 2012 21:41

Jag kan inte beskriva hur jag mår just nu.. Jag mår piss känns inte ens värt att leva. Och att ta självmord är för stort beslut.  Dem flesta som vet vad jag har gjort slutar prata med mig och säger att jag är helt sjukihuvudet. Jag är ingen trollkarl kan inte spola tillbaka.. Jag är inte perfekt och det är ingen annan heller. Och jag ångrar inget av det jag gjort! ville säga det och så, här är en låt som jag älskar och tycker den stämmer in lite på mitt liv..

Av Ida Öberg - 20 juli 2012 21:33

Mina största misstag , 
1. Att jag bråkade med min bästavän och sa saker som jag ångrar!
2. Att jag litade på en kille, som sen sa att han hade lurat mig.
 
Dag 1 - En bild på mig + 8 fakta
Dag 2. Mina rädslor.
Dag 3 - En person jag vill träffa just nu
Dag 4 - Någon jag skulle vilja byta utseende med
Dag 5 - Mina största misstag
Dag 6 - Min favoritplats
Dag 7 - I min handväska.
Dag 8 - Vad jag tycker om min kropp
Dag 9 - Min favoritbutik
Dag 11 - Någonstans jag vill åka
Dag 12 - En blogg jag nyligen börjat läsa
Dag 13 - Vad jag vill med min framtid
Dag 14 - Mina favoritprogram
Dag 14 - Något som gör mig glad
Dag 15 - Bild på mig från ett år tillbaka
Dag 16 - Min favoritdag på året
Dag 17 - Hur jag sköter mig i skolan
Dag 18 - Vad jag tycker om storbloggarna
Dag 19 - Visa bild innan och efter jag redigerat
Dag 20 - En vän jag inte skulle klara mig utan
Dag 21 - Något som ändrat mig
Dag 22 - Visa mitt favoritplagg
Dag 23 - Berätta om en rolig resa jag varit med om
Dag 24 - En person jag skulle vilja byta liv med för 1 dag & varför
Dag 25 - Något jag är beroende av
Dag 26 - Vem jag smsar när jag är nere
Dag 27 - Saker jag vill ändra med mitt utseende
Dag 27 - Ett ämne jag är lite sämre på
Dag 28 - En av mina favoritbilder som jag själv tagit
Dag 29 - Hur min kontakt till familjen är
Dag 30 - En låt jag gillar

Presentation


hej, kul att du tittade in på min blogg. Här kommer du få läsa om mina vardagar, om shopping osv.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

DeSigN

Designen och headern gjord av lilla mig, kontakta ida-oberg@live.se om du vill ha en header, kan mest på bloggplatsen :)


Ovido - Quiz & Flashcards