-

Alla inlägg under mars 2012

Av Ida Öberg - 18 mars 2012 02:22

 MOBBA INTE BILDERNA..

    AHAHAHA, Drogad eller vad.

   Som sagt alla har ju vart små..

   aja, orkar inte lägga ut fler bilder nu, jag och stina garvar ihjäl oss irl hon satt och skrev inlägg på mobilen ett as långt sen så funkar det inte och allt försvinner och det står ''här kommer mitt inlägg som jag vill plublicera på bloggen!'' HAHA, Det var inte direkt med meningen... HAHA, så nu flummar vi på skype. 

Av Ida Öberg - 18 mars 2012 02:12

Alltså jag orkar typ inte blogga, jag tycker inte heller att jag är bra på det. Men det är ju kul att varjefall någon kollar bloggen. Aja, Idag har jag nte gjort ett skit. Ganska trist men nu sitter man och snackar med min bästaste Stina! 

Hon och jag har känt varandra i typ 3 månader eller lite längre idag så vi har vårat lilla firande på skype och dunkar    DJ BL3ND, Jag tipsar er att lyssna på han. Han mixar as bra, några bra exemplen på hans mixar. http://www.youtube.com/watch?v=Q_GJWGYPe00&feature=related & http://www.youtube.com/watch?v=mlnN90VBPNA&feature=related Ni får gärna tipsa hur ni vill att jag ska skriva eller om mer bilder ska ut och så.

Du betyder så jävla mycket för mig. Jag vill bara se ditt vackra leende. Du är bara så jävla underbar, det är bara så. Förlorar jag 10000 kr förlorar jag inget. Förlorar jag min platttång förlorar jag ingenting, Men om jag förlorar dig så förlorar jag allt! Det finns inte ord för hur mycket jag älskar dig! Jag hoppas du älskar mig också och idag har jag känt dig i 3 månader och vi har vart gifta i 2 månader, det kanske inte är sån lång tid. Men den tiden har varit den bästa i mitt liv, Jag kommer aldrig glömma dagen då jag träffade dig! För det är den bästa dagen i mitt liv! För du betyder allt för mig utan dig är jag kingen utan k! ♥

aja, får väll säga hejdå för idag! 

Av Ida Öberg - 16 mars 2012 23:33

  Ja nu blire första inlägget på nya bloggen. Min älskade Hanna Karlström har gjort headern om ni vill ha en bra header kontakta henne! Aja, nu ska man typ chilla vid datorn det är väll det ända jag ska göra men jag hade tänkt att försöka blogga varje dag :D, aja, godnatt den så kalalde världen!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


hej, kul att du tittade in på min blogg. Här kommer du få läsa om mina vardagar, om shopping osv.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

DeSigN

Designen och headern gjord av lilla mig, kontakta ida-oberg@live.se om du vill ha en header, kan mest på bloggplatsen :)


Ovido - Quiz & Flashcards