-

Alla inlägg under maj 2012

Av Ida Öberg - 11 maj 2012 22:09

Ett litet brev. en stor förklaring sitter jag och skriver. Jag vet inte vad jag känner för kärleken river, hål i hjärtat hål i själen hål i alla våra stunder utan dig vid min sida kommer jag gå under. Du vet var jag känner och du vet vad jag vill jag kommer alltd finnas här för dig så säg bara till. Om du behöver mig så vet du vart du hittar mig längst ner på livets skala där jag älskar dig. för den du är, du kom till mig som en ängel, du säger mig varje dag att jag är den bästa vännen men jag älskar dig mer än så de vet du mycket väl men de kan inte bli nåt annat nu men jag hoppas på sen. du är den bästa, den jag drömer om på natten. Vi har delat allt tillsammans både gråten och skratten. Jag hoppas du fattar att jag gör det för dig jag hoppas att du en dag älskar mig mer än som vän. om du var min skulle aldrig släppa taget skulle älskar dig ta hand om dig till sista andetaget, om du var min skulle aldrig släppa taget skulle älskar dig ta hand om dig till sista andetaget Du vet att jag kan göra dig, ditt liv föralltid om du bra ger mig chansen så kommer jag så bredvid. I alla våra stunder, i alla hemska dar bara för din skull för att du sa må bra. En enda chans att visa dig äkta kärlek vi skiter i tårar, sår och svek. Du hjälpte mig att tro på mig själv och börja inse att du är värd mest i världen och du måste fatta det. Vet du inte var du vill så ger jag dig tid ger dig tid ger dig hela mitt liv. Snälla tänk på mig iallfall nån gång iblnad. Jag hoppas dagen kommer då du tar tag i min hand och säger:Jag vill dela hela livet med dig Ida. Då skulle mina dagar bli helt gör friad. Du ser mig för den jag är och jag älskar det, du är min enda baby bara så du vet. om du var min skulle aldrig släppa taget skulle älskar dig ta hand om dig till sista andetaget, om du var min skulle aldrig släppa taget skulle älskar dig ta hand om dig till sista andetaget, du vet vad jag känneroch du vet var jag vill, jag kommer alltid finnas här för dig så säg bara till


- Sofijah!

Av Ida Öberg - 11 maj 2012 21:32

http://www.youtube.com/watch?v=Y4UozvbLQf4&feature=plcp 
Nii måste lyssna, Emmy Malms första och underbara låt! Ni kommer inte kunna sluta lyssna, emmy du har fking bra sångtalanger! Du kan komma långt med din underbara röst, 13 år och kan sjunga så underbart, det betyder 7-kt mycke om ni lyssnar på låten! Emmy you have big talents, you can sing, du skickade låten för ca 10 minuter sen och kan inte sluta lyssna på den! Ni kommer fastna för hennes underbara låt! Ni kommer inte kunnna sluta lyssna! ♥

Av Ida Öberg - 11 maj 2012 16:29

jaha, hade tänkt att ha en liten frågestund för första gången, om du vill veta någe om mig som du alltid velat veta så är det bara att fråga! SÅ FRÅGA PÅ!

Av Ida Öberg - 11 maj 2012 16:01

Har börjat gilla mange (y), ska bli en mange makers lover, så ni behöver inte kommentera att jag gillar dem så är ni gulliga. MANGE SA DRICK DEN! http://www.youtube.com/watch?v=ybYqfqHZQ0w dessutom är dem så 7-kt snygga, kan titta o lyssna på dem hela dagen, aja iaf idag har man vart hos tandläkaren och gjort någe tandavtryck för att titta om jag skulle få tandställning eller inte, sen idag på idrotten hade vi orgentering -.- hejdå mina fina lacoste skor!  Skolan kan ju ta sig. Igår förstörde dem min nya jeans jacka och idag mina skor vafan blire på måndag mina byxer!? Men iaf jag klara mig inte utan min underbaraste gubbes röst, seriösöt ingen data eller mobil på flera veckor snälla döda mig, ): aja, snart blire gårn  o träffa lite vänner osvvv. 


Ska bara säga en sak DRIIIIIICK DEN!

Av Ida Öberg - 11 maj 2012 14:33

http://www.youtube.com/watch?v=GfY9Gg3xFTg KLICKA FÖR ATT LYSSNA! <3 Nya favorit låten!

Presentation


hej, kul att du tittade in på min blogg. Här kommer du få läsa om mina vardagar, om shopping osv.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

DeSigN

Designen och headern gjord av lilla mig, kontakta ida-oberg@live.se om du vill ha en header, kan mest på bloggplatsen :)


Ovido - Quiz & Flashcards