-

Alla inlägg den 19 juli 2012

Av Ida Öberg - 19 juli 2012 22:35

Felicia, du är en rage quitande men söt liten flicka! Du hotar allt och alla med att dem dör eller nu gör du det för jag säger så, du ska vara as nöjd med ditt utseende! Och dina ögon då, herregud dem är så jävla fina! Hela du är fin! vi ska lära känna varandra annars cuttar jag dig. PUSS HEJ

Av Ida Öberg - 19 juli 2012 22:05


Vendela, du är en 7-kt fin tjej som jag tyvär inte känner så bra men jag hoppas vi kan ändra på det! Jag brukar hjälpa dig lite med din blogg och så! Så ni kan ju ta en titt på hennes fina blogg!


Isabella, gud vart ska vi börja! Du är en helt amazing tjej som jag har skit fina minnen med! Vi har inte vart på ungefär ett år och jag saknar dig as mycke! Vi borde ju börja vara igen! <3



Ronja, omg du är mitt allt! Liksom min värld min festis! Vi har inte vart så mycke men vi har redan flera tusen minnen! Jag ångrar ingenting jag har gjort med dig! Vi bygger bara på mer av våran underbara vänskap! Jag älskar dig över allt annat! Du är min fina sak! iloveya.





Afrora, jag känner inte häller dig så jätte bra men en ska vet jag att du har vart på min bakgrund på min dator! Du är as söt och allt! hoppas vi kan bli lite vättre vänner! Awesome namn har du!





Ida, herregud säger samma sak här vart ska man börja!? Du är verkligen en sån vän man vill ha! Jag är 7-kt glad att just du är min vän! Hoppas vi blir ännu bättre vänner eftersom att vi börjar i samma klas i 7an! Och vi har dessutom blivit lite bättre vänner genom bandspelningarna! Och du är helt klart bäst på att spela gitarr! 






Kevin, känner inte dig osvosv. men du verkar vara kunglig på hockey! Och du ska vara nöjd med ditt fina utseende!


 Sen sist men inte minst viktor som tvingar mig att skriva om han.. Men iaf, snel poni är han dessutom söt som socker. Utan mig hade du inte klarat av din blogg, (a'


Av Ida Öberg - 19 juli 2012 21:48

fyfan jag dör.

Av Ida Öberg - 19 juli 2012 02:25

satt och kolla genom datorn så hittar man det här.. herre min skapare.. Videon är på min förra bv.. och lite med mig. :D
 

Presentation


hej, kul att du tittade in på min blogg. Här kommer du få läsa om mina vardagar, om shopping osv.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

DeSigN

Designen och headern gjord av lilla mig, kontakta ida-oberg@live.se om du vill ha en header, kan mest på bloggplatsen :)


Ovido - Quiz & Flashcards