-

Alla inlägg den 13 oktober 2012

Av Ida Öberg - 13 oktober 2012 23:34

Jag måste typ få skriva av mig. Jag blir så trött på mobbare! Jag fattar inte att folk säger så idiotiska saker till folk. Och Amanda todd har tagit sitt liv på grund av mobbning. Hur jävla svårt ska det vara att vara snäll och leda någon in i döden för att säga dumma saker till en person. Jag känner en väldigt nära till mig som har försökt tagit själv mord på grund av mobbning. HOPPAS NI MOBBARE INSER ATT NI SÅRAR FOLK! Blir bara så jävla arg! R.I.P Amanda Todd, hoppas du trivs där du är!

Av Ida Öberg - 13 oktober 2012 12:53

Jag kom på vad gruppen hette nu; Pentagon, det är typ något matematiskt ord för 5 kant! Kände mig lagom dissad igår.. Drog ner till Fanny och sen när jag väl är där så säger hon att hon inte får gå ut. Tycker det är lågt. Så det fanns inte så mycket att göra än att cykla hem dessutom så regnade så det kändes ju kul.. Nu är iallafall mamma och pappa och köper en speciell hårborste till mitt lös hår, man får inte kamma med vanlig borste med plast piggar för då blir håret elektirct(?) så snart kommer väll dem hem och så borstar jag löshåret.

Presentation


hej, kul att du tittade in på min blogg. Här kommer du få läsa om mina vardagar, om shopping osv.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

DeSigN

Designen och headern gjord av lilla mig, kontakta ida-oberg@live.se om du vill ha en header, kan mest på bloggplatsen :)


Ovido - Quiz & Flashcards