-

Alla inlägg den 5 april 2012

Av Ida Öberg - 5 april 2012 23:50

Har inte kunnat bloggat för Victor gjorde slut idag, jag tycker iaf att han är omogen.. Han skyller på att jag aldrig messade han eller hade tid för han.. Aja har precis kollat på bigbrother! Nu snackar man med min underbara stina! Vi ska träffas för första gången på söndag och sova till måndag! Längtar som fan! Jag älskar dig tjejen! 

Victor:Tjena babe 

Jag: ?

Victor: ?

Jag: :0?

Victor: knulla?:*

Jag: ?

Victor: kom och knulla
dissa då
..

Jag: Ja

Victor: vill du inte?

Jag: nej?

Victor: knulla?

Jag: du låter som Joe.

Victor: det är joe

Jag: not.

Victor: sug kuk gå och dö fittunge, äckel

Jag: okej.

Victor: knulla lugnt med farsan, ungejävel

Jag:okej.

Presentation


hej, kul att du tittade in på min blogg. Här kommer du få läsa om mina vardagar, om shopping osv.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

DeSigN

Designen och headern gjord av lilla mig, kontakta ida-oberg@live.se om du vill ha en header, kan mest på bloggplatsen :)


Ovido - Quiz & Flashcards