-

Alla inlägg den 5 september 2012

Av Ida Öberg - 5 september 2012 17:48

juste höll på att glömma! In och kolla på youtube länken! Det är min kungliga kompis Gustav Sjöman som shufflar! Helt jävla kunglig är han! aja, KOLLA NU! / klicka på videon så startar den.

Av Ida Öberg - 5 september 2012 17:39

gah, jag tror jag dör jag kommer inte på något att blogga om! Har panik.. Fick en kommentar om att blogga om mitt liv, det finns inget kul i mitt liv. Det jag gör på dagarna är antingen skolan/dansen/ridningen/bandet/datan det är typ det jag gör sen är jag ju så klart med vänner. Men kanske börja med veckans snyggaste? Men är inte säker än. aja, ska väll försöka att blogga om min dag. Det började liksom med att jag vaknade sen har jag gått i skolan som vanligt. inget speciellt har hänt utom att vi började spela i bandet idag eller vi hade typ genomgång så vi kan allt. Men nu i väntan på maten ska bli klart så ska jag sitta och sjunga. 

Presentation


hej, kul att du tittade in på min blogg. Här kommer du få läsa om mina vardagar, om shopping osv.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23
24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

DeSigN

Designen och headern gjord av lilla mig, kontakta ida-oberg@live.se om du vill ha en header, kan mest på bloggplatsen :)


Ovido - Quiz & Flashcards