-

Alla inlägg under april 2012

Av Ida Öberg - 21 april 2012 11:21

alltså kul -.- Förlorar alla läsare.. Känns onödigt att inte blogga om ingen läser, så funderar på att sluta blogga, men är inte helt säker. Jaja, igår var det en flummig kväll med min fina Malin Widström, världens bästa fredag var det igår! 

Av Ida Öberg - 20 april 2012 21:19

Jaha, nu chillar man med min fina sak malin! CHILL MED 4 LITER COLA<3 jaja, idag var jag i stan och köpen blev en tröja från New Yorker färg glad såklart! KOMMER BIIIIIIIIIIIILDER<3

 

Mobba inte magen -.-




     

YOUR MY LITTLE BEAUTIFU THING! <3

Av Ida Öberg - 17 april 2012 21:15

  Jag har försökt glömt dig men det går inte! Just nu vill jag bara skrika! Jag har mitt leende på läpparna skrattar och är glad fast jag är så jävla ledsen inombords! Jag vill bara här ifrån! KAN NÅGON TA MIG HÄR IFRÅN!?

Av Ida Öberg - 17 april 2012 21:08

Förrut var du ballt utan b och nu är du kingen utan k! Jag bryr mig inte om jag förlorar dig, du betydde allt men du får mig bara att må skit! Så försvinn bara din väg! Jag vill aldrig mer se ditt leende, du får mig bara att gråta! :'c Som ni kanske ser är jag 7-kt sur och ledsen! Jag har gråtit flera ton vatten för din skull, hur kunde jag vara så idiotisk och lita på dig? Snälla gå bara din väg! Du får mig att bli hatad och dessutom får du mig att gråta så gå! 

Av Ida Öberg - 16 april 2012 18:30

Jag ska köpa löshår och har ingen aning vilket jag ska ha! SÅ NU FÅR NU HJÄLPA MIG! 1 / 2 / 3?


 

Av Ida Öberg - 15 april 2012 13:52

HAHA, Ja jag kallas ju smart eller.. Nu har jag glömt att blogga så har tappat alla läsare.. Jag tänkte forfarande köra med dagens snyggaste och ibland får det bli 2-3 gånger i veckan, jaja.. Igår så hittade jag och malin en fodervärds/sommar häst. Vi båda hoppas att vi får rida där. Isånnafall så ska jag sluta på ridskolan och börja rida där istället, Så då kommer jag inte blogga om de underbara hästarna på ridskolan.. Jag kommer mest sakna min fina solis, En sak säger jag världens bästa hopphäst! Man lär sig mycket på han, han är lite vrång och vill altid ha en liten brottningsmatch efter man har ridit, men shit the same. Idag så blire att åka in till stan med min finaste Alexandra och dansa, en sak säger jag det kommer bli as skönt att dansa när man inte dansat på 2 veckor.. Btw ett tips när ni sminkar er så använd Eye-Liner det får ögonen att se as fina ut, nu blire att äta! 



/ IDA

Av Ida Öberg - 8 april 2012 03:00

Jag sitter och spammlyssnar på denna 7-kt söta tjej! http://www.viddy.com/video/4ef4d418-a13f-4c95-b9ad-fc66ab9ac2d2 Hon diggar LMFAO! 

Av Ida Öberg - 7 april 2012 17:25

  min pudding! <3

 

Presentation


hej, kul att du tittade in på min blogg. Här kommer du få läsa om mina vardagar, om shopping osv.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

DeSigN

Designen och headern gjord av lilla mig, kontakta ida-oberg@live.se om du vill ha en header, kan mest på bloggplatsen :)


Ovido - Quiz & Flashcards