-

Alla inlägg under september 2012

Av Ida Öberg - 2 september 2012 20:58

fan vad glad jag är just nu! Som ni vet så dansar jag och i fredags började jag också tävla. Sen då så bestämde jag sofia och Wilma att starta dansgrupp så nu så ska jag börja dansa as mycket! Sen på onsdag så börjar bandspelningarna och på tisdagarna när jag rider så har jag en helt amazing häst! as många frågar om det inte blir lite tid i veckan och jo det kanske blir lite tid över på veckan men liksom man kan väll lika bra ha kul än att sitta vid datorn eller bara vara hemma. Fastän det kan vara skönt att vara hemma och bara ha det chill. Men just nu så sitter jag och planerar med stina om vi kanske kan sova över i helgen. Medans jag redan håller på kan jag väll berätta om dem senaste dagarna.

Ja, som jag sa i fredags så anmälde jag mig typ till att börja tävla i dansen med min kompis wilma. Sen efter träningen så kom Ronja och mötte mig i stan sen var vi med Alva, Eve och Reza ett tag. Ja sen har jag och Ronja inte gjort så mycket mer än att vi igår åkte in till stan och sen till Kumla och träffade mycket folk.

aja, bloggar väll imorrn.

Av Ida Öberg - 2 september 2012 20:20

Okej, du som nu hatar Emmy Malm och klankar ner på henne ge ut ditt namn och sitt inte som en feg jävel och kommentera att Emmy suger på att sjunga och att hon redigerar bilder. DU/NI tjänar inget på det. Jag svär på allt att ni/du är fula som stryk och vill se ut som Emmy. För Emmy äger på att sjunga/rappa och hon är as fin! Så skaffa er ett liv.

Presentation


hej, kul att du tittade in på min blogg. Här kommer du få läsa om mina vardagar, om shopping osv.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23
24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

DeSigN

Designen och headern gjord av lilla mig, kontakta ida-oberg@live.se om du vill ha en header, kan mest på bloggplatsen :)


Ovido - Quiz & Flashcards