-

Alla inlägg den 4 augusti 2012

Av Ida Öberg - 4 augusti 2012 23:39

GUUUUUUUUUUUD, Nu har mamma och pappa kommit hem från Turkiet och då får man se att mamma har tatuerat sig och pappa också och då är pappa så söt så har tatuerat in 

Helena <3

Johanna 96

Ida 99

Kommer också en bild på den nu. Är totalt kär i den!

 

Av Ida Öberg - 4 augusti 2012 18:14

Hade tänkt att börja blogga as mycke nu för nu har jag vart hos Ronja hela veckan och ska inte vara där på ett tag så tänker passa på att blogga dem dagarna. Jag kan ju börja med att säga vad jag har gjort alla dem här dagarna, vi börjar på tisdan då åkte jag hem t Ronja sen på Onsdan så åkte vi t talangen med Amanda, Jepser och felicia det var ju tjill. Sen på torsdan och fredan har jag inte gjort ett piss, bara tjillat hemma hos Ronja och suttit vid datan och ätit cheeseburgare. Sen idag så åkte jag hem från Ronja. sadface.. Har också ändrat min frisyr så har mittbena nu. tjilltjill och snart så kommer mamma och pappa hem från Turkiet hoppas dem har köpt något till mig annars blir jag sur. aja nu kommer lite bilder på nya FRILLAN. :'D    

Presentation


hej, kul att du tittade in på min blogg. Här kommer du få läsa om mina vardagar, om shopping osv.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

DeSigN

Designen och headern gjord av lilla mig, kontakta ida-oberg@live.se om du vill ha en header, kan mest på bloggplatsen :)


Ovido - Quiz & Flashcards