-

Alla inlägg den 5 augusti 2012

Av Ida Öberg - 5 augusti 2012 22:41



 Julia Schütz: åhm, du är väll en söt liten sak som har långt fint hår som jag vill ha som jag ska få nu..

Simon Dagerbäck: en väldigt fin ponke, med bra klädstil. thumbsup.

Ronja Augustsson: Jag vill inte bara beskriva dig så jag vill berätta allt om dig på bloggen om våra minnen och allt, det började med att jag blev din guldfisk för mitt minne suger getpung, sen så blev du min badboll för du är så IQ Befriad sen så började vi ta mer kontakt och nu står vi där vi står allrabästavänner och inget kan skilja oss åt, sen till våra minnen dem är helt obeskrivliga t.ex när vi var i stan och jag kramade en gammal tant FETT KUL VAR DET! Sen är du så jävla fin och du får allt att se positivt ut! INGET SKILJER OSS ÅT! älskar dig!

 Feliccia Routola: En söt liten flicka med underbar kropp <.< >.> Måste också säga att du verkar helt amazing och en snel tjej.






Fanny Fridolf Börjesson : Jag vet inte så mycket om dig mer än att du är vacker, men du verkar också väldigt söt.

 Sarah Axelsson: oj vart ska vi börja, finns mycket att beskriva med dig men tar bara några ord. Du är helt klart kung på fotboll och på trummor! Sen är du söt som socker! Gud, våra minnen är också helt obeskrivliga tar också ett t.ex som på midssommar när vi kollade på skräckfilm och vi spionerade på dem vuxna. puss gumman!

 Stina Bert Nilsson Gud, den här bruden hr jag velat beskriva as läääänge! Så nu gör jag så här att jag beskriver allt om dig och våra minnen och så. Min egna lilla korta fru, söt som socker och kan sitta och garva åt ingeting. Så underbar är du, älskar våra minnen som när vi var på pizzan och sen så hade dem ingen deg så vi åt pommes istället, älskar dig min fru!

Ḁlexander IcyBoii Weimarsson : Du är en söt gubbe / kille / pojke / grabb osvosv som hatar när man spammar när du spelar puss.

Max Jonasson: Du är en jobbig kille som sitter och visslar sönder så mina hundar blir oroliga, INTE OKEJ! men du är söt osså.

WALLA DETTA VAR JOBBIGT SÅ VAR NÖJDA OM NI BLEV MED PUSS HEJDÅ.

Presentation


hej, kul att du tittade in på min blogg. Här kommer du få läsa om mina vardagar, om shopping osv.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

DeSigN

Designen och headern gjord av lilla mig, kontakta ida-oberg@live.se om du vill ha en header, kan mest på bloggplatsen :)


Ovido - Quiz & Flashcards