-

Alla inlägg den 29 augusti 2012

Av Ida Öberg - 29 augusti 2012 18:52

Jag tänkte beskriva min fucking fina allrabästavän! Jag vet inte vart jag ska börja liksom du har allt som en männsika kan ha! Personligheten utseendet ja allt! Du är alltså helt perfekt! Jag älskar allt med dig. Herregud våran humor asså! Kan ställa oss och duscha i fontänerna på stan. Älskar dig så det är oberskrivligt. Tänkte berätta om ett obeskrivligt minne! HAHAAH, när vi  åkte raggar bil med Håkan och jag frågade om vi fick åka med för ingen av oss vågade hur glada vi blev när vi fick åka med vi kände oss riktigt tuffa då! är iallafall as glad att du finns för mig hur jobbig  jag än är! 


Tänkte ut och springa med min älskade syster.. tänkte få bättre kondition så då är det väll bara att börja..

Presentation


hej, kul att du tittade in på min blogg. Här kommer du få läsa om mina vardagar, om shopping osv.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

DeSigN

Designen och headern gjord av lilla mig, kontakta ida-oberg@live.se om du vill ha en header, kan mest på bloggplatsen :)


Ovido - Quiz & Flashcards