-

Alla inlägg under augusti 2012

Av Ida Öberg - 20 augusti 2012 20:55

jag har typ slutat blogga.. tänkte börja igen! har inte bloggat p.ga att jag har vart med kompisar och börjat 7an och blablabla. Men börjar iallafall blogga nu. Men det finns inget att blogga om! Så släng in en liten kommentar vad jag kan blogga om! För om jag får lite kommentarer om vad jag ska blogga om så BLOGGAR JAG VARJE DAG ELLER NÅGE SÅNT C:            

Av Ida Öberg - 15 augusti 2012 23:34

Tjilling killing, durå? ne men ligger och myser i sängen med bästaste vännen! Fett tjill, aja kom väll hem från Ullared runt sex sen det första jag gör är att åka buss i yttligare 40 minuter för att åka till stan (Örebro) och vara där med Ronja och då träffa vi lite fler som t.ex Amanda, Julia och massa fler. Ja det är typ det jag har hunnit gjort. Men tänkte nog kolla på film och sen ta och sova. AJA PUSS! Btw, bjuder på en stilig bild på mig i glasögon!

Av Ida Öberg - 15 augusti 2012 13:43

kul, nu ska man sitta i bil i 5-6 timmar on my way home eller någe sådant. Just nu så är vi i Småland. Är ändå ganska kul att åka bil eller nej det suger faktiskt.. Finns inte ett piss att göra sen har mobilen knappt någe batteri då är det lagom kul. Är så jävla trött.. Aja blir att dra hem till Ronja när kommer hem och hoppas på att hon ska färga håret på mig. Så om RONJA ser det här så ska du färga håret på mig. Men nu ska jag tjilla med min familj och sitta sjunga. :D

Av Ida Öberg - 14 augusti 2012 20:39

Blir en sen uppdatering om den såkallade ullaredsdagen det började med att vi gick upp runt 8-9 och sen när vi gick upp så åkte vi från campingen till varuhuset sen har vi gått runt på gekås Ullared hela dagen. Är helt slut.. Typ programmet Ullared var där och filmade in, hade tänkt att gå fram och babbla med så jag hade blivit med men jag kanske syns bakom i bakgrunden någonstans hade tänkt att säga: JAG HETER IDA ÖBERG ADDA FACEBOOK ;) fast det låter lite forever alone. Men iallafall en sak jag stör mig på är när folk klagar på andra så gör dem exakt samma sak själv, man kanske ska tänka på vad man säger innan man gör lika själv sen är det likadant när min kompis är sån copy cat och måste alltid göra allt som jag gör och kopiera min stil och allt.. Så sjukt jobbigt! Nu blir det att äta lite grillat. Btw, jag har shoppat loss idag allt från tröjor till tandborstar. Kommer bild på navel piercingen från idag. TJILL PILL!

Av Ida Öberg - 13 augusti 2012 19:36

Nu har man äntligen tagit hål i naveln med min finaste allra bästavän det tråkiga är att jag svimmade.. Jag vet faktiskt inte vad som hände jag satte mig först ner för blev yr sen sa jag att jag skulle svimma sen gick jag 1-2 meter sen så bara ramlade jag.. Herregud Ronja trodde jag dog eftersom att jag blev likblek, det var iallafall en as obehaglig känsla för jag visste inte vart jag var när jag vaknade. Så har en as stor bula i bakhuvudet efter som att jag svimmade i sten golv. Men fick väll en chock av att det var första gången. Är glad att Johanna Göthe och Ronja hjälpte mig och så klart min nya bästavän (han som pierca mig) hehe, men just nu är jag Påväg till Ullared och ska sova där med husvagnen. Tjill, aja bloggar lite senare tror jag :D

Av Ida Öberg - 11 augusti 2012 14:23

haha, så jävla kul att jag äntligen har blivit så bäst så jag kan pwna sönder alla eller iallafall max.. HAHAHA, guuuud kommer en bild också så ni ser hur jag pwnade han. Han är osså snäll, han är faktiskt den ända som kan erkänna att jag är smart. LOVE THAT SHIT eller någe sånt. ah, men nu så gör jag inte ett piss och har precis fixat mig osv. kommer inte kunna lägga ut bilder på mig för jag har min systers stationära dator för hon har mimn osvosv. MEN AJJA, PUSS ELLER NÅGE SÅNT.  

Av Ida Öberg - 10 augusti 2012 20:28

woopwoop, just nu sitter man och dunkar sönder sexy and i know it med min underbara ''fina'' fanny.

TJILL, ja iallafall förrut så var vi på torget och då kom värsta äckliga gubben och frågade om massa, sjukt jobbig var han. Nu taggar vi tills måndag och ftorsdag/fredag. Måndag blire att prov rida islandshästarna med Malin sen på torsdag eller fredag så piecar man naveln med Ronja! :D

Av Ida Öberg - 8 augusti 2012 00:50

woho, nu har jag och min fina älskade bästavän suttit och kollat på världens bästa film! ''Älska Mig'' jag tipsar den till alla er som läser min blogg! Jag fäller en tår eller fler varje gång, den handlar om en tjej som blir mobbad.. Hatar fan mobbare.. dem kan gräva sin egen grav. Iallafall det är min favorit film så ni borde iallafall kolla lite på den och se vad ni tycker om den, jag hoppas att ni kommer älska den så mycke som jag gör. Nu så sitter jag och ronja och kollar på lite R.I.P videos. Säger en sak. REST IN PEACE alla som tar självmord och som dör.. VILA I FRID!  aja, nu blir det väll en till film och sen spela LoL trorja.. WOHO, JAG BÖRJAR FATTA HUR MAN GÖR NU! SKILLLLZZZ.

Se mig när jag roppar på hjälp
hör mig när jag söker dig med blicken
våga visa att du bryr dig för jag lovar även om det är svårt att se
så är det inte svårt att älska mig.

Presentation


hej, kul att du tittade in på min blogg. Här kommer du få läsa om mina vardagar, om shopping osv.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

DeSigN

Designen och headern gjord av lilla mig, kontakta ida-oberg@live.se om du vill ha en header, kan mest på bloggplatsen :)


Ovido - Quiz & Flashcards